ساز۲۴ با هدف خلق تجربه ا­ی خوب برای مشتریانش و ایجاد رابطه بلند مدت با آن ها، همه محصولات خویش را قبل از ارسال به دقت مورد بررسی های کیفی انجام می دهد تا همه چیز به بهترین شکلِ آن، برای شما آماده باشد. با این وجود، برای جلب رضایت حداکثری مشتریان، در صورت وجود هر گونه نارضایتی پس از دریافت محصول، پشتیبانی و خدمات پس از فروش به شرح زیر به مشتریان جهت بازگرداندن کالا ارائه می شود:

وجود نقص و اشکال در محصول خریداری شده:

(در صورتی که احساس می کنید هر گونه نقصی در محصول ارسالی وجود دارد)

i.    حداکثر تا ۴۸ساعت پس از دریافت با تماس با شماره ۱۲ ۵۷ ۱۳ ۲۲ ۰۲۱کارشناسان فروش ما را از نقص موجود در محصول مطلع سازید

ii.   کارشناسان ما برای بررسی نقص اطلاع داده شده با شما تماس می­گیرند و در صورت تایید نقص گزارش شده، هماهنگی های لازم برای تعویض کالا و ارسال نسخه ای دیگر از محصول خریداری شده انجام می پذیرد.

iii.  اگر برای پی بردن به نقص گزارش شده، نیازی به استفاده از محصول نباشد(مثلا نقص در ظاهر محصول)، در این صورت لازم است محصول به صورت استفاده نشده به ساز۲۴ برگردانده شود.

iv.  در صورتی که ساز۲۴ قادر به تامین نمونه دیگری از محصول نباشد، حداکثر ظرف زمان ۷۲ ساعت پس از دریافت دریافت کالا توسط انبار ساز۲۴، کل وجه واریزی به حساب شما عودت دادده می شود.

آسیب های ناشی از حمل و نقل:

اگر آسیب وارده در زمان تحویل قابل رویت یاشد:

i.      در این صورت از دریافت محصول خودداری کنید.

ii.      موضوع را حداکثر ظرف زمان ۲۴ ساعت، از طریق تماس با شماره ۱۲ ۵۷ ۱۳ ۲۲ ۰۲۱ به کارشناسان فروش ما اطلاع دهید.

اگر آسیب وارده در زمان تحویل قابل رویت نباشد:

i.        حداکثر ۲۴ ساعت پس از تحویل گرفتن کالا، با تماس با شماره ۱۲ ۵۷ ۱۳ ۲۲ ۰۲۱ کارشناسان فروش ما را مطلع کنید.

ii.      کارشناسان فروش ما با شما تماس می گیرند. لازم است کالای آسیب دیده (به همراه همه متعلقات آن شامل فاکتور و لوازم جانبی و …) به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده به ساز۲۴ ارسال شود.

iii.      پس از دریافت کالا توسط ساز۲۴، نمونه دیگری از محصول برای شما در اسرع وقت ارسال می شود.

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *